CENIK

Ceniki predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje partnerje o ponudbi, ceni in osnovnih specifikacijah blaga.Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog! Napake niso izključene!

OBVEŠČANJE

Kupce informiramo z osnovnimi podatki preko pošte, elektronske pošte, spletne strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja s poslovnimi partnerji. V kolikor želite prejemati elektronska obvestila na vaš naslov nam pišite na: info@notesniki.si

NAROČILA

Cenik, ki se pošilja kupcem predstavlja osnovno informacijo na osnovi katere se kupcu v skladu z njegovim povpraševanjem izdela predračun. Predračun pošljemo v skladu z željami kupca po elektronski pošti, faxu ali po pošti.

CENE

Cene obračunavamo v skladu s cenikom podjetja ali v skladu s pisnimi dogovori med prodajnim oddelkom in kupcem. Kot pisni dogovor velja Email, fax ali potrdilo po pošti. V primeru, da je cena 0€, nas vprašajte o stanju zaloge, saj izdelka ni na zalogi pri nas in pri dobavitelju.

PLAČILA

Plačilo po povzetju
Kupec plača dostavljavcu z gotovino ali kartico, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov.

Plačilo na transakcijski račun prodajalca
Blago lahko poravnate direktno na transakcijski račun trgovca oz. prodajalca. Blago bo odposlano , ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno/prejeto. Podatki za nakazilo in sklic, so navedeni v elektronskem sporočilu povzetka naročila.

S plačilnim sistemom PayPal
Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayPal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano , ko s strani sistema PayPal prejmemo potrditev o plačilu. Zaradi velikih provizija podjetja Paypal, vam zaračunamo strošek plačila s Paypalom v višini 3%.

S kreditno kartico (Visa, Mastercard) preko varnega plačilnega sistema PayWiser
Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayWiser, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano , ko s strani sistema PayWiser prejmemo potrditev o plačilu.

Obročno plačilo preko sitema Leanpay ali Summit hitri kredit
Na blagajni lahko kupec med načini plačila izbere obročno plačilo preko sistema Leanpay ali Summit kredit. Po oddaji naročial boste usmerjeni na stran ponudnika obročnega plačila kjer v nekaj korakih uredite vse za odobritev kredita. Obisk banke ni potreben, kupec vse uredit preko spleta.

Prodajalec si pridržuje pravico, da načine plačila po potrebi spremeni ali onemogoči, bodisi zaradi tehnično/vzdrževalnih del ali spremembe poslovne politike prodajalca glede možnosti načinov plačila.

DOBAVA BLAGA

Ob izdaji blaga izpišemo račun in dobavnico. Prejem blaga kupec potrdi s podpisom dobavnice. Podpisana dobavnica pomeni da je kupec sprejel pošiljko in produkte navedene na dobavnici! Pri naročilih, katerih vrednost je večja od 400 Eur z DDV, organiziramo dostavo na lastne stroške po vsej Sloveniji. Reklamacije glede dobavljene opreme sprejemajo komercialisti po elektornski pošti v 8 (osmih) dneh po datumu na dobavnici. Predviden čas dobave, v kolikor je artikel na zalogi je 1-3 dneve od naročila. V kolikor izdelka ni na zalogi, vas o predvidenem datumu dobave obvestimo.

PIŠKOTKI

Za potrebe spletne strani  uporabljamo naslednje piškotke:

Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbišre, ko uporabnik odide s spletne strani.

Spletna košarica piškotek
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in naslednjič odprete. Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.

Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.

Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.

Piškotki Google Analytics _ga

S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statement. Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:

VARNOST

Naša želja je, da naši kupci nakupujejo varno, udobni in predvsem brez skrbi. Zavedamo se pomebnosti zadovoljnih kupcev, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek vrnete ali zamenjate.

ZAMENJAVA IZDELKA

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. V kolikor na računu ni zapisanih vaših posatkov, nam priložite še obrazec z vašimi podatki in kateri drug izdelek želite.Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

RAZPRODANI IZDELKI

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. Prosimo vas za razumevanje. Prepričani smo, da boste v naši široki paleti izdelkov našli nadomestni izdelek.

GARANCIJA

Garancija za prodajne artikle velja eno, dve ali tri leta, in to je pri vsakem artiklu tudi označeno. Garancija NE velja za porabniške artikle (baterije, polnila,…), za artikle ki imajo odstranjeno garancijsko ali licenčno nalepko, za električne udare (strela, prenapetost,…) in za mehanske poškodbe (razpoke, zlome,…). Stroške poštnine pri uveljavljanju garancije nosi GERI COMPUTER d.o.o. preko pošte SLO (odkupnih vrednosti, ne sprejemamo!). V primeru, da garancija ni uveljavljena nosi vse stroške s poštnino in servisa kupec. Če je blago nepopravljivo in za njo velja garancija se izdelek zamenja oz. se kupcu v roku 30 dni vrne kupnina.

Za vsako uveljavljanje garancije je potrebno dokazilo o nakupu (račun).

Blago, ki je na popravilu se mora prevzeti v roku enega tedna po obvestilu o popravilu. Po enem tednu se zaračunava ležarnina po ceni 50 ¢ / dan (z besedo: petdeset centov na dan).

24 mesecev na notesnike Sony (nekateri modeli 12 mesecev),

24 mesecev na računalnike (nekateri modeli 12 mesecev),

36 mesecev na delovne posataje DELL, LENOVO in HP (R&R Renew modeli 12 mesecev – možnost podaljšanja)

12 mesecev na namizne računalnike Dell, HP, Lenovo (nekateri modeli 36 mesecev)

12 mesecev na namizne računalnike in prenosnike Apple

24 mesecev na notesnike Asus in Lenovo (nekateri modeli 12 mesecev – Renew),

12 mesecev na R&R prenosnike Asus, HP, Dell, Lenovo, Sony (nekateri modeli 36 mesecev, pri nekatereih modelih možen dokup garancije na 36 mesecev)

12 mesecev na periferne enote (tiskalniki, monitorji, čitalniki, itd…)

Za uveljavljanje podaljšane garancije pri R&R prenosnikih in računalnikih, ki imajo garancijsko dobo več kot eno leto, je potrebno vsakih 13 mesecev (13. in 26. mesec, odvisno od dolžine garancije) dostaviti vaš prenosnik ali računalnik na redno servisno čiščenje.
Servisno čiščenje se izvaja na sedežu prodajalca, in je plačljivo v vrednosti 20,00 EUR + DDV.
Servis obsega čiščenje ventilatorjev, menjava hladilne paste in odstranitev prahu iz notranjosti naprave!

VRAČILO IZDELKA

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT).  V tem roku nam po elektronski pošti sporočite da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo, v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino, ali če je drugače dogovorjeno. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika. Vračilo mining izdelkov, ki so bili prednaročeni na željo stranke ni mogoče.

Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

Pravice do odstopa od pogodbe nimate pri naslednjih pogodbah:

  • pogodbi o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe. ( Mining rigi, ASIC MINERJI)
  • pogodbi o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam ( Računalnik sestavljen po željah specifično za kupca)
  • pogodbi o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • pogodbi o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če ste po dostavi odprli varnostni pečat;
  • pogodbi o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če ste po dostavi odprli pečat
  • pogodbi o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • pogodbi o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe
  • pogodbi o baterijah, akumulatorskih baterijah in akumulatorskih paketih, kablih, sijalkah, komponentah, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža
  • pogodbi o modelih, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika
  • pogodbi o izdelkih za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih in uporabljenih predplačniških karticah

STVARNE NAPAKE


Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. 
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. 
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. 
Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

V primeru spora, se le ti rešujejo preko pristojnega organa glede na sedež potrošnika

Obrazec za vračilo izdelka

Prosimo, kontaktirajte nas in poslali vam bomo obrazec za vračilo izdelka.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Ko najdete željeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite na gumb Dodaj v košarico. V kolikor bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb < Nazaj v trgovino, kjer ponovite prvi korak.

Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom V košarico, imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate z gumbom + ali -, z križcem pa lahko izbrani artikel odstranite.

Spodaj izberite način dostave, ki vam najbolj ustreza, v kolikor je potrebno za poštnino doplačati, se bo cena temu primerno spremenila. Zgoraj desno lahko izberte način plačila. V kolikor izberte plačilo po povzetju, bo po prjetju artikla preko dostavne službe potrebno plačati kurirju, ki vam je blago dostavil. V primeru plačila po predračunu, vam pošljemo predračun z vsemi podatki, kam lahko znesek nakažete.

Po izbiri plačila klinite Nadaljuj na naslednji korak
V polja Podatki o plačniku, zapišite vse svoje željene informacije, v kolikor imate še kakšne opombe pa jih zapišite v polje dodatne informacije.

Na koncu je potrebno še kliniti, da se strinjate z pogoji poslovanja družbe/podjetja.
Ko zaključite izberite le še Potrdi in zaključi nakup

Pogodba med kupcem in prodajalcem

Pogodba oz naročilo je poslano kupcu na epoštni naslov, ki ga je kupec vpisal, izvod shranimo tudi pri družbi/podjetju.
Po želji lahko naročilo še enkrat pošljemo kupcu

Izdaja računa

Spletna trgovina Notesniki.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun tudi v PDF formatu na e-naslov kupca kakor ga tudi priloži v sam paket, ki je dostavljen na naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

REŠEVANJE SPOROV

Stranki bosta morebitne spore skušala rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o sporu odločilo v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.

Ne priznavamo nobenega izvajalca glede izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje GERI COMPUTER, d.o.o.skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje GERI COMPUTER, d.o.o.kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Sedež podjetja

GERI COMPUTER d.o.o.,
Titova cesta 49
2000 Maribor
Slovenija

Poslovalnica:

Notesniki.si,
Titova cesta 49,
2000 Maribor

Na spletni strani uporabljamo piškotke.
Za nastavitve kliknite tukaj: PIŠKOTKI

X

Kategorije